søndag 18. januar 2009

Ny bloggadresse!!!

 blogging
Hei dere der ute! Nå har jeg fikset ny Blogger blogg! Jeg prøvde meg litt på Wordpress, men det var for avansert for meg, gitt.. Det var så mye nytt å bli kjent med, og alt var egentlig veldig annerledes fra Blogger, som jeg har blitt så vant til. Så da ble det til at jeg fortsetter med Blogger. Enkelt og greit. Jeg har også importert alle innleggene fra denne bloggen inn i den nye, og det er egentlig mest for min egen del, slik at jeg har alt på ett sted. Det kan hende at jeg sletter denne etter hvert.

> http://apelz.blogspot.com/ 

(Apelz = Apelseth = den ene etternavnet mitt. Kan uttales som 'Apels' eller 'Apelseth' .. Jeg bryr meg ikke =P. Dette navnet bruker jeg som kallenavn mange andre steder, så da gjør jeg det her og :) Navnet på bloggen er fortsatt Twelve Moons).

Jepp. Så da håper jeg dere som har lest litt på denne bloggen følger med videre på den nye.

Takk for meg! :)

Ingvild

1 kommentar:

Eirik sa...

Og jeg fulgte gladelig med til den nye :)