mandag 16. juni 2008

Sommartider, HEY, HEY

Nå er sommerferien her snart igjen og jeg gleder meg masse! Jeg har mange planer, og trodde derfor at det ikke kom til å bli så mye tid til å blogge, men tok jeg feil?!

Joda. Du skjønner, i går kjøpte jeg meg en ny mobil; en sånn ny, fancyfancy greie med masse smarte duppeditting, og fra den kan jeg legge ut bilder jeg tar, på bloggen! Smart, ikke sant?! De fleste nye mobiler er sikkert sånn, men i forhold til min gamle nokia som var så skrøpelig at den sang på siste vers osv.., så er den nye mobilen en drøm! Nok om det, jeg skal i hvertfall ta masse bilder med den og prøve å få lagt ut noen på bloggen. Det jeg jo bare teste! =D

Uansett, jeg gleder meg til å feriere, for blant annet skal jeg til Sørlandet med korpset, på speiderleir ved Charlottenberg, og til Vestlandet for å besøke slektningene mine. Dette blir gøy! Jeg håper i hvertfall været bli bedre enn det det er nå, for når jeg ser ut av vinduet nå, så ser jeg ingen sol, bare masse skyer, tåke og regn.. Kjipt.

Tiden går så utrolig fort! Jeg må rett og slett pakke nå, for jeg har en hel del annet å gjøre enn å blogge.

Men god sommer, da!

- Ingvild -

Ingen kommentarer: