onsdag 30. juli 2008

Bye og Rønning

Hahaha! Disse gutta er kjent for sine mange parodier, og denne sommeren har de kommet med nye parodier på folk som ingen andre har tenkt på parodiere en gang! Du hører dem på P4 hver fredag fra 10-12 ;).

Før likte jeg ikke Bye og Rønning så godt, men det siste halvåret har jeg fått skikkelig sansen for dem. Og, ja, de er skikkelig morsomme altså! Og de er skikkelig flinke også! Da jeg hørte parodien på stylisten Jan Thomas første gang, var jeg sikker på at det var han som pratet, for stemmen var helt kliss lik! Men "Jan Thomas" pratet bare tull, så da skjønte jeg at det ikke var han likevel. Hver uke parodierer de også en artist, de har blant annet parodiert Madcon, Postgirobygget, Karpe Diem, Erlend Bratland, Jason Mraz og Thomas Dybdahl (hvem nå enn det er).

Her er en parodi på Espen Lind og låta "Scared of Heights", men nå med navnet "Scared of Lind".. xD



Vil du se/høre mer av Bye og Rønning kan du gå inn på NRK nett-tv eller laste ned podcast fra P4 eller iTun
Ingvild

1 kommentar:

Kelsey sa...

Parodi av Jason Mraz..? Dette vil jeg aldri se.. At de våger..Jason Mraz er en Gud.