fredag 12. september 2008

Klar for helg















Sitter på skolen nå og jobber egentlig med engelskprosjekt, men jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg! Det funker rett og slett ikke, jeg må liksom gjøre noe annet.. Også er det helg om et par timer også! Slutter kl 15 i dag, skal ha historie. Egentlig skulle vi ha prøve om antikken, men læreren er syk, så flaks for meg! For jeg hadde ikke øvd så mye som jeg burde gjort.. Hihii. Har hatt skikkelig flaks når det gjelder skolearbeid denne uka. Merkelig. For vi hadde nynorskinnlevering i går, som vi kunne ha forberedt oss til og skrevet ferdig i en uke (noe jeg ikke hadde gjort, bare bitte-pitte-litt), men så skulle vi få to timer på skolen til å jobbe med den, men siden ikke så mange var ferdige fikk vi hele dagen isteden! =).

Jaja. Flaksen varer sikkert ikke evig, så jeg burde vel starte å skjerpe meg. Burde vel jobbe litt med engelsken igjen nå...

Hejdå (:

PS: Gratulerer med dagen Rishab! <1 <2 <3
PPS: Joa, må innrømme at jeg savner deg Håvard! Håper du koser deg i Bergen..

Foto: Wordle med ord fra dette innlegget.

2 kommentarer:

Eirik sa...

Er ikke så lett å pugge til prøver alltid, men jeg har et tips: "Memo" av Oddbjørn By. Lærer deg en fantastisk husketeknikk som du vil ha bruk for hele livet på under en halvtime. Har i alle fall gjort puggingen min mye lettere, og så husker jeg informasjonen mye lenger :-)

Ingvild sa...

Oooo! Takk for tipset. Den skal jeg lese! =)