tirsdag 30. september 2008

Høst

Elsker det. Det blir liksom så mye mer fargerikt ute! Rødt, oransje og gult. Mange synes høsten er deprimerende, fordi det blir mørkere, men jeg synes ikke det, jeg! =) I går gikk jeg meg en runde i nærheten av der jeg bor, og det var skikkelig koselig. Og bare gå for seg selv og tenke, og nyte været, og nyte naturen. Helt stille. Møtte ingen på veien. Skikkelig deilig.

Halve ferien har faktisk gått, og jeg føler vel egentlig ikke at jeg har gjort så mye fornuftig. Men ferie er ferie, da trenger man ikke å være så fornuftig. Men jeg holder faktisk på å strikke noen pulsvarmere, så litt fornuftig er jeg. Har tenkt til å bli ferdig med dem før ferien er over, for jeg tror de kan komme godt med nå som det begynner å bli kaldere ute. Nå i feiren holder jeg også på å lese Twilight. Har hørt så mye bra om den, gleder meg til å sette meg ned med den igjen =).

Fram til nå har jeg bare vært hjemme; slappet av, sett De Usynlige på kino (som forøvrig var utrolig bra), møtt Line igjen som jeg ikke hadde sett siden siste skoledag før sommerfeiren, lest, hørt på musikk, og egentlig alt annet nordmenn gjør når det er feire. Men i morgen reiser jeg til fjells, som alle andre fjellgeiter gjør i feirene, og da blir det vel litt mer turer og sånn. Og tursjokolade og kakao + sitte i godstolen, godt innsurra i et ullpledd med boka i hendene. Og radio. Må ikke glemme radio. Å høre på radio er alltid koselig.

En helt gjennomsnittlig, norsk ferie med andre ord.

Ingvild


Foto: Fall Sampler av *Micky

Ingen kommentarer: