lørdag 6. september 2008

September

August har gått over i september, og det betyr at det har blitt høst, for september er en høstmåned, i hvertfall for meg. Vanligvis har det pleid å være ganske fint vær i september, i hvertfall i starten av måneden, men ikke i år..

4. september. En dag som har vært fylt av sol i 16 år på rad, men ikke i år. Regn, lyn og torden, og kaldt, veldig kaldt. Slik har det ikke hvert før?! Det er så teit, for da kan jeg ikke lenger skryte over at det alltid er sol på bursdagen min. Men egentlig så bryr jeg meg ikke, ikke nå. Jeg gjorde det før. Kanskje det er derfor? Nei, det er nok bare tilfeldig det med solen, men likevel klarer man ikke å la være å tenke på om det kanskje ikke er så tilfeldig.. Uff. Æsj. Må ikke tenke sånn. Da blir man gal. Gal i hodet.

Jeg feira bursdagen min i går, noe jeg ikke har gjort på lenge, ikke med venner og sånn i hvertfall. Det var koselig, veldig koselig. God mat, ok film. Vi så PS. I love you. Hehe. Skikkelig jentefilm, basert på en bok. Og selvfølgelig helt annerledes enn boka. Som Thea sier; "Det er en grunn til at man ikke skal lage filmer av bøker..". Enig.

September er ikke bare bursdagmåneden min. Det er også en måned som alltid er fylt med masse annet. Enten det er i korps-, speider- eller skolesammenheng. I år starter høstferien i denne måneden også, siste helgen. Gleder meg til ferie. Skal ikke noe spesielt. Bare slappe av. Jeg liker å slappe av. Jeg skal slappe av nå, for det er lørdag i dag.

Ingvild

Foto: 'Reading on a September Afternoon'

2 kommentarer:

Kelsey sa...

Jeg liker bloggen din kjempe godt! Etter å ha lest alle innleggene dine, skal jeg abbonere, og sørge for at jeg får med meg alle de nye som forhåpentligvis kommer i fremtiden! :-D

Ingvild sa...

Hehe, takk! :)