onsdag 6. august 2008

Fotomakeover

Oi, oi.. Akkurat som å være i Bergen nå jo! Det regner ekstra mye i dag, og da har man en ekstra god grunn til å sitte inne ved pc'n =). Så regn er egentlig ikke så ille, med andre ord.

I gårkveld kom jeg over et morsomt og gratis bilebehandlingsprogram på nettet som virker veldig bra; Picnik kalles det. Jeg har testet det litt, og det er veldig enkelt og greit å fikse bilder der. Man kan blant annet endre rammen rundt bildet, legge til mange forskjellige effekter, legge til tekst og cliparts + +. Det finnes sikkert mange andre programmer man kan fikse bilder med også, men jeg har begynt å like denne veldig godt og tror jeg kommer til å bruke den masse fremover. Her er et bilde jeg har ekperimentert litt med (jeg har photoshoppet det litt óg), og jeg synes det ble litt stilig..

Før: (Bilde var jo egentlig ganske fint sånn som det var, da. Det er tatt ved Eidsbugarden, ser ut over Bygdin).



Etter: Joa, slik ble det. Prøvde å få det til å se litt gammelt og 'slitt' ut.

















Fotograf: Pappa
Bildeendrer|et|eller|annet: Ingvild

Klemmer <3

1 kommentar:

Kelsey sa...

Jeg tror du har et talent innenfor bildemanipulering, Ingvild! :-D Jeg synes det var kjempe fint!