tirsdag 5. august 2008

Einar Stray - en kjent, lokal musiker

For dere som enda ikke har hørt noe av musikken til Einar Stray; så er det jammen meg på tide!

Einar Stray er en singer/song-writer fra Sandvika, som har laget masse bra-bra musikk som bør skjekkes ut, enten på Urørt eller på My Space.. Første gang jeg hørte han var på konf. leir for noen år siden faktisk, og da hadde jeg ingen anelse om at han hadde et eget band, skrev låter og spilte på mange festivaler og konserter! Jeg trodde han var en helt vanlig fyr, som likte å spille musikk og synge, men han er visst mer enn det. Eller, han er en helt vanlig fyr, men musikken han og banden spiller er bare så syyykr bra!

Du kan høre han på Øyafestivalen 9. august.

Ingvild-mor ^^

PS: Jeg må bare legge til at jeg kjenner lillebroren hans, hihi, skikkelig stolt!

Ingen kommentarer: