mandag 20. oktober 2008

Venter på november..

Jeg gleder meg så sykt! I slutten av november skal jeg, Therese og mamma på Dagfinn Lyngbø show i Bergen, og jeg klarer omtrent ikke å vente!! Det blir så bra!

Herlighet. Vi har plasser på første rad, jo! Det er så stas. Ååå! Jeg gleder meg! Jeg har gledet meg lenge, bestilte billetter før sommerferien Vi skal ta toget og sånn, noe jeg har hatt lyst til lenge; å ta toget til Bergen, jeg vet ikke helt hvorfor.. =P. Broren min er i Bergen for tiden også, så kanskje vi møter han og, det hadde vært koselig. Men det er så lenge til! Men samtidig ikke så lenge.. Wæææ! =D. Tror jeg må prøve å ikke glede meg altfor mye, sånn at jeg ikke blir skuffa, men det tviler jeg på at jeg blir. Showet til Dagfinn, Evolusjon som det så fint heter, har jo fått terningkast seks og sånn av flere store aviser så.. OG han fikk prisen som Årets Morsommste (publikumsprisen) under komiprisutdelingen i år + prisen for beste stand-up artist. Dette bli bra! =)

Skriver mer om det når det nærmer seg..
(På onsdag er det faktisk akkurat én måned igjen! ^^)

Foto fra olebullscene.no

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Gleder meg også syyyyykt mye=D
Det blir så gøy!=)
Ses imorgen
Klem Therese=)

Anonym sa...

Hvilken dato skal du på? :)
Jeg skal på den 29.nov. gleder meg som en unge!! :D

Ingvild sa...

Hehe.. Jeg skal den 22. =D Ææææ! Det blir så bra!! ^^