mandag 3. november 2008

Ensom stol ved Stovivann

..og noen andre høstbilder. Høsten ble så kort i år, og det synes jeg er dumt. Jeg liker høsten. Høsten er koselig. Vinteren er kald. Derfor vil jeg mimre litt tilbake til denne flotte årstiden.

Her er noen høstbilder jeg rakk å ta før snøen kom. Vanskelig å plukke ut noen, for ble egentlig ganske fornøyd med mange av dem. Det første bildet er litt morsomt, siden det ser ut som stolen står midt i vannet, og generelt; hvor ofte ser man stoler sånn helt tilfeldig ute i naturen??


Dette andre bildet er et skrytebilde; jeg ble så fornøyd med noen pulsvarmere jeg strikket i høstferien nemlig.


Dette bildet er av noen sauer faktisk, ved Tanum/Ringi.


Bilde nr 4 er et helt tilfeldig bilde som jeg plukket ut på grunn av bladenes kontraster til hverandre (de grønne vs de oransje).


Enda et sauebilde, gitt. Vi liker sauer, gjør vi ikke! (det er ikke noe spørsmål, det er en påstand).



Jeg er ikke helt i mot vinter og snø altså! Bare når den kommer for tidlig.. Men er det egentlig for tidlig, det er jo søren meg november allerede?! Dette bildet er tatt ved Bjørnegårdsvingen på vei hjem fra skolen på den store "snøkaos"-dagen.

Greit, da; Kjære snø. Bare kom. Jeg blir ikke sur. Lover.

2 kommentarer:

Eirik sa...

Det siste bildet var et mesterverk. Den svarte og hvite fargen lager skikkelig god kontrast.

Ser at du har begynt å bruke avrundede kanter; det gjør bildene flotte.

Ingvild sa...

Hehe. Takk, takk! =)