søndag 30. november 2008

Gløgg og greier..


Nei, nå klarte jeg ikke å vente lenger, gitt. Nå føler jeg, endelig, at jeg kan tillate meg selv å høre på julemusikk! Og endelig kan den lille julestemningen jeg har hatt i meg, men som jeg ikke ville ha der, komme ut og nytes! Endelig kan jeg kose meg med mandariner, adventskalender (hvis jeg skaffer meg en), julekalender på tv og alt annet jeg assosierer og som hører med julen. Dette har jeg ventet på..

Det er så koselig nå, for når jeg ser ut av vinduet er det masse lys i trærne til folk, og julestjerner i vinduer og.. bare kos. Tidligere i kveld fikk jeg dessuten en fin start på adventstiden; korpset var og spilte på julehustenning hos en Skuikar. Der var det julenisser, pepperkaker, julemusikk (som vi sørget for) og gløgg og greier + store deler av lokalbefolkningen. Det var koselig! :o)

Visste dere forresten at Asbjørn Brekke (en av karakterene til Espen Eckbo) skal ha en liten julekalender om miljø? Hehe, det gleder jeg meg til å se..

However, jeg venter fortsatt på snøen.. Håper den kommer snart, for det er ingen ordentlig jul uten. Men den har fortsatt litt tid på seg; så lenge det er snø på lillejulaften og utover, så er jeg fornøyd.

Ingvild

2 kommentarer:

Thea sa...

Hei Ingvild!
Ja, har masse julestemning jeg^^ I går var vi hos norsklæreren og bakte pepperkaker og i morgen skal vi gå lucia!
Gleder meg til å komme hjem jeg også. Håper det kommer snø, men det gjør ikke noe om det ikke er det ;P
Klemmer<3

Ingvild sa...

Så gøy! Akkurat nå er det faktisk litt snø og koselig ute. Håper det varer! =)

Vi snakkes!
Klem <3